Získejte 20% z každého prodeje knihy
Hrdinové digitální doby
28 rozhovorů s osobnostmi české a slovenské internetové reklamy

Koncem loňského roku jsme vydaly knihu rozhovorů s průkopníky českého a slovenského online marketingu. Jsou to lidé, kteří vybudovali vlastní úspěšný byznys většinou na zelené louce, z ničeho, od píky.Každý příběh je jedinečný a neopakovatelný stejně jako hrdinové, kteří je vyprávějí. Všechny spojuje zvědavost a touha po inspiraci, nových informacích a úspěchu. Osobní odvaha, podnikavost a odhodlání uspět se potkávají s nezbytnou dávkou štěstí a schopností být ve správný čas na správném místě.
O knize "Hrdinové digitální doby"
Více než 620 stran rozhovorů s průkopníky českého a slovenského online marketingu zavedou čtenáře k osobnostem, které vybudovaly vlastní úspěšný byznys mnohdy na zelené louce, z ničeho, od píky.
"Knížku nabízíme pro inspiraci všem, kteří se odhodlávají začít
– s podnikáním, s proměnou životního stylu nebo se změnou myšlení."
- Lucie Medková a Klára Vorlíčková, autorky knihy.
(přečtěte si interview s autorkami knihy)
Každý příběh je jedinečný a neopakovatelný, stejně jako lidé, kteří je vyprávějí. Přesto všechny spojuje zvědavost a neutuchající touha po vzdělání, ať už formou MBA, dílčího kurzu nebo samostudia.
Osobní odvaha, rozhodnost, podnikavost, ale i tvrdohlavost a odhodlání uspět se v knížce potkávají s nezbytnou dávkou štěstí a schopností být ve správný čas na správném místě.
Seznam agentur a osobností z knihy
Abuco ICT - Aleš Janíček
Acomware - Tomáš Fikar, Jan Penkala, Ondřej Klega
Adexpres - Ondřej Sláma, Jan Galgonek
Advisio - Jiří Komár, Radim Vašíček
agentura KOFEIN - Ondřej Sova, Robert Štípek
Publicis - Tomáš Potěšil, Tomáš Varga
Dobrá agentura - Radek Sakáč
eBrána - Martin Semerád
Effectix.com - Karol Veleba
Fragile media - Daniel Kafka
H1.cz - David Špinar, Filip Kahoun, Pavel Pajkrt
MarketUP - Miroslav Král, Tomáš Ševčík
Online Toro - Katarina Molnárová
Promiseo - Peter Šoltés
Riešenia - Vladimir Vanek
Taste - Sandra Makovičková Gligic´
Tomatoes.sk - Dušan Vavrek, Lucia Valicová
ui42 - Pavol Adamčák
Visibility - Juraj Sasko
Visibility Digital - Vojtěch Foukal
Volis International - Martin Volek
Zaraguza - Marian Fűry, Michal Pastier
&
Google - Vanda Wolfová




Získejte 20% z každého prodeje
Pokud by Vás kniha zaujala, rády knížku přineseme ukázat. V případě, že bychom se na prodeji u Vás dohodli, nabízíme odměnu ve formě 20% z prodejní ceny knihy.
Vašim členům knihu nabídneme za 500 Kč (standardní prodejní cena v našem e-shopu je 605 Kč). Knihy doručíme přímo k Vám v dohodnutém množství.
Rády připravíme i text informačního
e-mailu pro Vaše členy, plakát do Vašich prostor i návrh smlouvy o spolupráci.
Lucie Medková & Klára Vorlíčková
Informace o zpracování osobních dat, Všeobecné obchodní podmínky.
Knihu vydává P2M Consulting vlastním nákladem v roce 2019.
Interview s autorkami knihy
Proč jste se pustily do psaní knihy rozhovorů „Hrdinové digitální doby“?
Lucie: Posledních šest let vzděláváme šéfy a manažery digitálních agentur v rámci Google
Agency Leadership Programu (ALP). Řada z nich implementovala vybrané poznatky z ALP do
svého byznysu a deklarují, že to bylo ku prospěchu ať už z hlediska růstu agentury, efektivity
byznysu nebo práce s lidmi. Řekly jsme si, že jejich příběhy v online světě, který se extrémně
rychle mění, musíme zachytit.
Klára: Chtěly jsme ze slovenského a českého digitálního trhu vybrat osobnosti, které díky
programům ALP známe nejdéle a jejichž příběhy, pracovní nebo osobní, se nám zdály
nejzajímavější. Zároveň jsme jim touto formou chtěly projevit respekt k tomu, čeho ve svém
oboru dosáhli.
Pro koho jste knihu psaly?
Lucie: Kniha je pro všechny, kdo se chtějí inspirovat příběhy lidí, kteří se nebáli rozjet svůj vlastní
byznys. Chtěly jsme ukázat, že uspět může každý, kdo je dostatečně odhodlaný vytrvat a nevzdá
se při prvním neúspěchu.
Co vás při psaní nejvíc překvapilo?
Klára: Překvapilo mě, že každý z příběhů v knížce je jiný a všechny jsou mnohem barevnější, než
by člověk v tak zdánlivě neosobním segmentu jako je digitál, očekával. Překvapila mě i obrovská
míra vytrvalosti a touhy uspět. Právě díky takto odhodlaným lidem se celá společnost neustále
posouvá vpřed. Mají za to náš velký obdiv.
Lucie: Všichni zpovídaní jsou technicky zdatní, ale rozhodně nejsou všichni rodilí obchodníci a
manažeři. Spojuje je láska k oboru, díky které si všichni dokázali vybudovat vlastní digitální
agenturu. Myslím, že se nám podařilo zachytit jedno převratné období, kdy v Čechách a na
Slovensku vznikalo a rostlo odvětví digitálního marketingu.
O čem bude vaše další knížka?
Lucie: Připravujeme, zatím v ideové rovině, knížku rozhovorů s lektory a kouči, kteří nám
pomáhají „hrdiny“ vzdělávat. Pokud se nám to podaří, bude to kniha, ve které se zkoncentruje
neuvěřitelné množství byznysových zkušeností, know how i životního nadhledu a moudra.
Klára: Bude to logické pokračování naší první knihy a moc se na tu práci těším. V mezidobí se
spolu se svou sestrou chystám vydat knihu věnovanou šampaňským vínům, což je naše společná, dlouholetá vášeň.
Lucie Medková
Lucie Medková je ředitelkou agentury P2M Consulting a svůj profesní život zasvětila marketingu
a vzdělávání. S přehledem a elegancí se řadu let pohybuje ve světě businessu a nových
technologií a zároveň odborně podporuje marketing velkých neziskových projektů a organizací
(Magna, Organizace pro pomoc uprchlíkům). Milovnice literatury relaxuje četbou a je
zastánkyní rčení „Kolik přečteš knih, tolikrát jsi člověkem“. Ještě v době studií založila
legendární nakladatelství Triáda, jehož tituly dodnes pravidelně sbírají prestižní ocenění,
například Magnesia Litera. „Po letech strávených mezi byznysmeny a odborníky z nezisku jsem
dospěla k tomu, že kvalitní a hlavně kontinuální vzdělávání je základ všeho – spokojenosti v
práci, úspěchu i osobní rovnováhy.“
Oblíbení hrdinové: J. D. Salinger, Otto Wichterle, Václav Havel a Kamila Neumannová, první
manželka S. K. Neumanna a mnoho dalších.
Klára Vorlíčková
Klára Vorlíčková je projektová manažerka agentury P2M. Velká týmová hráčka se od začátku
své kariéry pohybuje ve světě médií, umění a kreativity.
Byla tiskovou mluvčí
Uměleckoprůmyslového musea v Praze, pracovala v redakci Deníku a mediálního projektu Naše adresa PPF. V rámci marketingu ČSOB vedla galerii prostoru Era svět. V P2M Consulting spolupracuje na rozvojových programech pro Google CZ/SK.
Ve volném čase vášnivě čte, píše a degustuje šampaňská vína. „Obklopte se kvalitními lidmi, kteří jsou lepší než vy sami, přinese vám to ve výsledku samá pozitiva. Vždycky se chovejte tak, jak chcete, aby se ostatní chovali k vám. A pokud to jen trochu jde, buďte v životě hrdinové.“
Oblíbení hrdinové: Milada Horáková, aktéři operace Anthropoid, všechny manželky Ernesta
Hemingwaye a nespočet dalších.
MÁTE DOTAZ
KONTAKTUJTE NÁS